2010. október 30., szombat

Történet alapja + rövid bemutatás

Sziasztok. Drágáim, olvasás közben kipattant egy töri a fejemből. Mivel ezen kívűl, most csak 1 blogot írok, remélhetőleg lesz időm. De mivel egyre nehezebb a suli, ezért a heti 1-2 frisst tudok megígérni minden héten (egy blogon fejenként) :) Történet:

Carlisenak, átváltozása után született egy testvére, akiről nem tudott, és családot alapított. A Cullen család Forlksba költözik, és találkoznak Carlise Cullen leszármazotjával, Isabella Cullenel. Már az elején furcsa, a közös vezetéknév, de aztán előkerülnek, a régi családi "erekjék" és minden kiderül. Bella, természete kissé hasonlít Alicére, pattogós, és vidám, szeret beszélni. Majd meglátjuk mi sül ki ebből..

Rövid bemutatás

Isabella Cullen vagyok. Nem rég töltöttem be a 16. születésnapomat. A szüleim egy éve haltak meg autóbelesetben. Örökbefogadott gyerek voltam, a szüleim eltüntek mikor megszülettem. A természetem, pattogó és vidám. Mindenkit fel tudok vidítani. A legjobb barátnőim, Asley és Niki.  Egy nagy házban lakom, az erdő közepén. Pénzhiányban nem szenvedek, az biztos. Ashleyen és Nikin kívűl senkit nem engedtem közel magamhoz. Most 3. vagyok a gimiben, mert "túlérett vagyok". Niki és Asley egy évvel alattam járnak. Forks a lakhlyem és azt érzem, sokáig ez is marad.

2 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!

Hát ez jónak ígérkeziik!
Én olvasom;)

Cs. azért nem vok még az r.o, mert nem enged:S
Mikor lesz első fejii?:$

Alig várom!

Puszi: Kríí

Rena Rich írta...

Most raktam fel, és remélem már lehet :)