2010. november 12., péntek

5. fejezet- Zavaros szerelem

Na Alcy ez a bosszúm *ördögi kacaj* Mellesleg, drágáim, csak annyi hogy kérek 3 komit :)

- Bocsáss meg, sajnálom... - kezdett volna bocsánatot kérni, de amikor felnézett az arcunk túlságosan is közel volt egymáshoz
 
Bella szemszög:
Épp hoztam ki, Edward gardróbjából a ruhákat. Nem hiszem el, hogy képes így összegyűrve ledobni a ruháit. Ki sem láttam, a ruha kupac alól. Ebből az következett, hogy megbotlottam egy dobozba, és Edwardon landoltam.
-Bocsáss meg, sajnálom...-szabadkoztam, és megfordultam, de az arca alig 5 centire volt az enyémtől. Így voltunk percekig, az idő megszűnt létezni. Arra eszméltem, hogy ajkai, közelednek az én ajkaimhoz. Én nem ellenkezdtem. Pár másodperc múlva, ajkaink vad táncot jártak. A nyakára kulcsoltam a kezem, és beletúrtam bronzvörös hajába. Megszólalt a vészcsengő: NEM SZABAD! BÁRMENNYIRE IS JÓ, EZT MEGBÁNOM! -gondoltam, és elszakadtam az ajkaitól, felugrottam, és kiugrottam az ablakon, hogy kiszellősztessem a fejem.

Edward szemszög: 
 
Bámultam Bella távolodó alakját. Nem tudtam mi történt velem. Úgy éreztem nem helyes amit teszek, de mégis olyan volt, mint a fuldokló számára a levegő. De ő is visszacsókolt. Most biztos azt hiszi, hogy egyperverz disznó vagyok. Mért is érdekel ez engem? És mi ez az érzés a szívem helyén?
 
http://www.unificationfrance.com/IMG/jpg/Lost_josh_holloway_sawyer_1.jpgBella szemszög:
 
Futottam az erdőben, és mindent elsöpörtem ami az utamba került. Törtem, zúztam, rúgdostam. Hirtelen, egy ismeretlen illatot sodort hozzám a szél. Azt megéreztem, hogy vámpír. Az illata vonzott. Elkezdtem futni az irányába. Nemsoká megláttam a vámpír férfit. Férfihez képest hosszú haja volt. Az arcát kis szakáll és bajusz díszítette. Fehér inget viselt, szeme aranybarna volt. Elakadt a lélegzetem. Bizsergető érzést éreztem a szívemnél. Nem volt olyan erős mint Edwardnal, de a gyomrom, ígyik bukfencezett eggyet.
-Szia, én Josh vagyok. -köszönt
-Bella. A nevem Bella Cullen. -mondtam
-Örvendek. Látom te nem vegetáriánus vagy. -mondta
-De, de most változtam át. Tegnap. -mondtam én.
-Áhh, értem, szóval újszülött vagy? -kérdezte, de ez inkább kijelentésnek hangzott.
-Ühümm.. -mondtam

Az nem lehet hogy belezúgtam ugye? A válasz: De, beleszerettem. Ahogy Edwardba is. Edwardba jobban, de ő nem hiszem hogy szeret. Csak egy botlás volt, semmi több.

Edward szemszög:
 
A szobámban ültem, mikor két kezet érezem a vállamon. Megfordultam, és Tanya Denalival találtam szemben magam.
-Úgy hiányoztál. -suttgta, és a nyakamba vetette magát, majd megcsókolt. Nem ellenkezdtem. Jó volt őt csókolni. Most életemben elősször, vonzalmat éreztem iránta. Nem olyan erőset  mint Bella iránt, de itt is kialakult valmi. Én is visszacsókoltam. Vadul csókolóztunk, mindketten belefeldkezdtünk egymás ittlétébe. Most az egyszer boldognak éreztem magam Tanyaval. Tompább, de ugyan olyan bizserkést éreztem a szívem helyén mint Bellánál.
Beleszerettem Tanyaba, és Bellába egyszerre? A válasz igen. Kit választanék? Egyértelmű Bellát, de most jól érzem magam.

Alice szemszög:
 
Kopogás nélkül rontottam be, a báttyám szomájába, azt hittem egyedül van, és nem figyeltem. Szólni akartam, hogy jött a Denali klán, hogy bemutasság az új családtagjukat Josht, csak most vadászik. De olyan kép tárult a szemem elé, amit jobb szerettem volna nem látni. Edward és Tanya vadul csókolóztak a szoba közepén. Megfordultam és becsaptam az ajtót, hogy tudják, valaki volt ott. Hirtelen látomásom volt. Bella és -valószínű Josh- egy fiú csókolóztak az erdő közepén. ÍGY SEMMI NEM JÓ! TANYANAK JOSHAL KÉNE LENNI, BELLÁNAK MEG EDWARDAL!
Josh szemszög:
 
Tetszik ez a lány. Tanya jobban tetszik, de Bella is megfogott.. Mellette jól érzem magam. Már vagy fél órája beszélgetünk. Hirtelen ötlettől vezérelve, lassan elkezdtem közeledni felé a számmal. Nem húzódott el, sőt közelebb jött. Vadul csókoltuk egymást, ki tudja mennyi ideig..
Bella szemszög:
 
Vadul csókoltuk egymást, mígnem le nem ment a nap. Elindultunk visszafelé.
Egyszer van gyerek nap, többet nem lesz napi két friss. Kövit Alicy  hozza, és meg fogok halni :p Mindenkit meghívok a temetésemre, még a gyilkost is
3 komi 
puszi: Rose

10 megjegyzés:

Alexis Diamond írta...

TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGG VVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hogy merted? Ha? Halott vagy! UUUUuuuuuu ilyen......Pillanat a mentősök megérkeztek szívinfartussal visznek a korházba. Basszus ne már ezt nem hiszem el. Te....utálak. Készülj fel a kövire mert akkor majd észhez térítem hőseimet. Halott vagy. Ahogy én is... Tanya és Jash szép páris. Stanya és Edrad vagy Bella és Jash nem szép páros. Pedig olyan szépen elterveztem az egészet. Összejönnek majd Edike félre lép majd Bellácsak a volturihoz megy aztán.... Látod én nem hozom a szívinfartust mások. Most itt sírok.

Nem puszy mert utálak és miattad nem mehetek majd suli buliba mert korházba leszek a te fejid miatt :@

Alexis Diamond írta...

TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGG VVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hogy merted? Ha? Halott vagy! UUUUuuuuuu ilyen......Pillanat a mentősök megérkeztek szívinfartussal visznek a korházba. Basszus ne már ezt nem hiszem el. Te....utálak. Készülj fel a kövire mert akkor majd észhez térítem hőseimet. Halott vagy. Ahogy én is... Tanya és Jash szép páris. Stanya és Edrad vagy Bella és Jash nem szép páros. Pedig olyan szépen elterveztem az egészet. Összejönnek majd Edike félre lép majd Bellácsak a volturihoz megy aztán.... Látod én nem hozom a szívinfartust mások. Most itt sírok.

Nem puszy mert utálak és miattad nem mehetek majd suli buliba mert korházba leszek a te fejid miatt :@

Florence Ploody írta...

Szia Rose!

Ezt te h képzelted?

Tanya meg Edward?
És Josh és Bella? Ez jobb páros...
De Tanyat utttálom!
Ha Alicy nem öl meg, én foglak!

Alicy te meg hozd majd azt a frisset!

Váárom!
Pusszi: Kríí

Névtelen írta...

Uhh...Ehhh...Öhhh.MI VAN????Ez kavargott bennem.És ne kérd hogy mást tudjak írni mert csak annyira futtya hogy Öhm..Ehmm.jé..
és ismét csak MI VAN?MI VAN?MI VAN?
Bocsi jó meg minden de wow...ez...
nem találok szavakat
sorry,de ez a te hibád =P XD

Névtelen írta...

NINCS Április! csak ugy mellékesen megjegyezném...
Ugye ez csak egy szivatás volt,és ez csak egy hülye vicc és nem az uj feji!?
Ugye?...
ha igen akkor osztom,szorzom
Alicy,és Krisztina véleményét

by.:Stellllyssskaaa XP

Rena Rich írta...

Sajnálom, de ez van :P Drágáim, szerintem Tanya és Eddy olyan szép.. És josh meg Bella. Mi nem tetszik?
puszi: Rose

Alexis Diamond írta...

Hülye!!!!

Szép? Borzaztó!
Drága olvaink én szeretlek titeket nem mint ez a bestia aki azt mondja szeret titeket. Memi barátnőmmel már klubot alakítottunk Rose kinyírására és minden jelentkezőt várunk msn-en a vikikornelia@citromail.hu-ra itt vegyetek fel és együtt végezük a mi zsarnokunkat aki már egy szegény lánynak élete végét okozta, az a lány én lennék de szerintem sokat vagyunk.

Szeretlek titeket de téged...

Rena Rich írta...

Én is szeretek mindenkit drágáim, ne hallgassatok erre a gonosz cukros nénire, tudom, h ez most gonoszság volt, de csak fordulatot akartam,
ha szerettek egy picit is, várom h felvegyetek engem is:

heny0101@hotmail.com
tényleg imádlak titeket (L)

Unknown írta...

sziia!!
TE eszement liba!!! Te ezt most komolyan gondoltad??? Mond h csak álmodták!!! lécci! Kár h nem alszanak -.- de akkor is ez csak egy rossz álom lehet!!! Am remélem tisztában vagy vele h Alicymmel már gyűjtjük a vasvillákat és gyújtjuk a máglyát a kivégzésedhez XD Mondtam már h KÖSSZIII(L)(L) h bevettél az írásba?? De hamar csináljunk HAPPYT!!! mert külömben sorban kapnak szívinfarktust az olvasóink és akk ki fog kommizni???
Egyébként csodás feji lett csak "enyhén" kiakasztó és nekem már így is elég kevés idegszálam, maradt hála egyetlen Boszimnak!! Ugye Alicy?? XD
Pussziii drága(L)(L)

Rena Rich írta...

Köszönöm.
Igazad van, ha agyvérzést kapnak, akkor nem lesz ki írjonn :P
Mondtad h köszi, és nekem az csak jó ha többen vagyunk. Több izgalom :P

Pusszaj: Rose